JellyPages.com

Sunday 30 November 2014

that's the way it is

Sehingga ke hari ini, aku masih seorang TTC'ns.
Hati makin mudah touching.. kakak ipar pun dah x lama nk deliver .. dgr pulak kwn2 ada yg 'berisi' lagi, aku jadi x keruan. bukan aku irihati, aku gembira utk mereka tapi kdgkala rasa kenapa susah sgt utk aku mendapat rezeki itu. nk ucap thniah pada mereka pun, aku ambil masa.. blk rumah , nangis dulu. pastu rasa nk marah dgn cik j pun ada. Dia terlalu relax, seolah2 x kisah. aku yg selalu berusaha.

Nangis sorg2.. lagi2 time berdoa lps solat. aku tak tau nk luah kat sape? utk hal personal, aku x percaya sesiapapun. sedangkan i really, really need a shoulder to cry on huhuuu..

Tahun ni actually aku dah pun buat checkup kat hospital sungai buloh. Lps ambil darah, buat HSG, SA utk cik j.. result bulan 8 tempohari, both kami normal. dokter nk proceed utk prosedur iui tapi kat HKL. pikir balik, rumit juga nk ulang ke KL. aku decide utk try secara normal.

Buat masa ni , aku cuba amalkan bersenam, cuba jaga pemakanan wp selalu out.. i'll try..then aku beli produk herba zuriat.. safwah dan fertee oil. safwah tu seeloknye beli utk suami dan isteri tapi aku x beli utk cik j sbb aku tahu sgt2 dia mmg x suka herba, mmg x mkn. dpd membazir camtu, baik x pyh. aku cuma bagi cik j flaxseed. aku rasa the best way mmg kena control diet kami sbb cik j gemuk dan aku pun dah sama nak gemuk waaaa..

No comments:

Post a Comment